Saturday, June 7, 2008

uhuk!

korg tau aku suka tgk bola kan?

EPL ngan CL dan selesai. sekarang EURO 2008 pulak.

aku suka France. dari dulu. tapi Zizou sudah takde la. boleh menang ker?

aku akan consider:

Germany (aku suka LAHM - 16)

Spain ( aku suka Fabregas - 10)

dan sememangnya

Portugal (C.Ronny - 7)





aku beli baju kat F.O.S. No 17 sebab ingat C.ronny pakai lagi itu No. Skali kali ni dia pakai no. 7 daaaaa...dem!




*** aku benci!

Friday, June 6, 2008

pecah kaca pecah gelas

aku rasa hati aku sudah pecah

kali ini betul - betul pecah.

boleh sambung balik ke?


***i cant make u heart me.

aku.seekor.semut

semalam i derma darah.

for the very first time.

tak sakit pun.

tapi lebam lengan.

kata nurse, aku tak tekan kuat2 lepas dia bukak jarum tuh.

tapi kata abg mat, nurse tu salah cucuk

harini makin menjadi2 lebamnye. dan sakit.

buruk tgn i yg mulus ini.

hak hak



semalam



harini
(dlm gmbr tak nmpk teruk pulak...)


*** org itu jadi tukang amek gmbr semalam. byk gambar i rasanya. nnt nak mintak lah. hik hik

Wednesday, June 4, 2008

matsuri

aku sakit pinggang.

buat packing dah 2 hari.

hari ni dah masuk t-shirt + leaflets + notepad + etc + meal voucher = 655 bags

dah masukkan dalam i dont know how many kotak.

esok sambung lagi.

next week kami naik Genting 5 hari. ada national congress.




rushing balik. minyak naik. kawan2 nasihatkan isi penuh.
tunggu 1 hour ++. dapat isi RM36 shj sebab semalam dah isi RM30.
dalam menunggu giliran..memula bukak jaket, tunggu 10 minit bukak pin tudung kat bahu, 10 menet lagi buang anak tudung, tunggu lagi, then pin kat bwh dagu, 12 menet bukak tudung. naseb giliran dah sampai. kalau tidak, tatau bukak apa pulak dalam kereta tuh.





*** kenapa aku tak boleh senyum or pandang dia dan dia? bila dia dan dia lalu shj, aku tunduk. tak salah aku senyum bukan? kesian dia A. 2 kali sudah try buat eye contact, aku lari.

Sunday, June 1, 2008

to friends, mummy and daddy

hey there!
know what? i am so happy today tho im so exhausted . in fact, i am still smiling while flipping thru pics taken this afternoon on my convocation day.

this place means something for me. its the place where i met new friends, i fell in love, few crushes (hik hik), being independent, learn so many things - academically and things about life.

i felt quite disappointed since i had no chance to pose with some of me friends, but its okay.

thanks for ngah and nina for coming - walaupun sesat di dalam uitm. hik hik. thanks for the flowers dan juga itu cekelat. tapi big thanks sebab datang. it means a lot. when i say a lot, it means A LOT!

thanks for my lil bro and his girl for the flowers + bear. mereka share duit. sweet bukan?

dikesempatan ini, diriku yang hina dina ini ingin menghulur sepuluh jariku yang pendek dan mulus ini memohon ampun dan mahap kepada rakan-rakan seperjuangan; terutamanya pada mereka yang banyak mengabiskan masa dengan diriku ini dengan sengaja atau tidak sengaja ataupun terpaksa seperti : -

my babes - Tya Love, Jane Love, Kak Jah Love, Fer. i'm sure sedikit tak banyak =P mesti ada buat salah dan silap. dan terima kasih sebab banyak membantu secara ikhlas mahupun tidak..haha..its been a great journey. we were not always that happy, but i was so happy when u guys were around.

my moks - we had fun. we laughed at others and we laughed at ourselves (aku tau korang pun ade gelak kejikan aku...) you guys rock! love ya, mok! promise every month lepas gaji turun Mid ehhh...kita bowl!

for mummy and daddy; tho wa tau u guys will never read this. thanks for the endless support (morally and financially). hope i've made u both proud and happy, so far. promise u, more to come... *hugs*

jamahlah sedikit hidangan yang ada ni, k..


they are they - .heart.


i. heart. each. of. you


pasangan brangenina (it doesnt mean u adalah brad pitt ok, ngah..)


si penglipurlara


mereka si backbancher; saya si middle-bancher?



tak tahan dah..


bye. bye love



from; zarul & fwend, mummy & daddy, ngah & nina



** saya telah tinggalkan budak bermain keyboard itu di dewan sri budiman. terima kasih kerana menghiburkan saya petang tadi. indah sungguh ciptaan Tuhan. semoga ketemu lagi, ya? hahaha