Wednesday, January 7, 2009

perfection doesnt happen by chance, it happens by choice.

Kawan.

Kenapa kita perlu kawan?

Kalau takde kawan kita tak boleh hidup ke?



Zaman sekolah dulu aku ade 9 orang geng kamceng atau kita gelar clique.

Kami ade nama group dgn taglinetogether til eternity”.
Siap ade cara salam dan t-shirt ok?

Alhamdulillah kami masih bersama. Walaupun masing-masing dah busy dengan kehidupan masing-masing.

Ada yang dah kawen.
Ada yang dah ade anak.
Ada yang tunggu nak kawen lepas tunang.
Dan ada yang tak sabar-sabar nak disunting.
Bukan aku la yang pastinya
(itu ira ngn bayah..hahahah)

Berbalik persoalan tadi.

Perlukah kita kawan?

Sekolah dulu takda kawan korang mmg rasa isolated gile la. Ala- ala LOSER gitu.

Takde geng mcm takde power.

Pegi sekolah takda kawan tak berwarna.

Dull gile.

Takde support system.



Itu zaman sekolah la.



Sekarang?

Perlu ke kita kawan?


I mean macam sekolah dulu, pegi kantin sama-sama, toilet sama-sama, bilik guru sama-sama. Pagi sekolah sanggup naik bas berenti depan rumah member kat kampong depan dan berjalan kaki ke sekolah beramai-ramai padahal naik bas dari rumah byr 30 sen boleh terus sampai depan pagar sekolah.


Sekarang,
aku kat office pun kadang- kadang pegi tapau makan sorang-sorang.
Toilet apatah lagi, tak payah nak mintak pas lagi dah nak berteman2. masuk bilik bos pun sorang-sorang. Pagi keje, balik keje pun sorang-sorang.

Takde hal punye la nak suruh aku pegi mana-mana sorang sekarang.



Persoalannya.


Perlu ke kawan sekarang?



** aku dah salah org la hari ni...baru nak berseronaok sikit.

Sunday, January 4, 2009

transformasi

sebelum


sedang


selepas
S E K I A N . . .

Saturday, January 3, 2009

merah itu saga. tapi saga aku biru.

penah tak korang rasa macam apa yang aku rasa sekarang?

benda yang tak bolah nak di describe.

ini bukan ada kena mengena dengan cinta ke, hati dan perasaan ke. tapi ...

ntah. aku pun tak tau.

susah la..

Thursday, January 1, 2009

its january!

---

its new year!

lots to tell. but i dont really feel like typing now.

its almost a year now; working as a trainer. though i said i hate it so much, but hey, A YEAR! I cant believe that I still doing the thing that I dont fond of. I'm tough, ok?

i've done so many things in 2008, things that i'm proud of and lots of dissapointment too. but there's no time to regret a thing. i'm happy with what i have now. (maybe not including the work la kan..)

---

if u ask " whats your resolution for 2009?"

i have lots.

i want this, i want to be that, i will not do this, bla bla bla.

but whether or not i manage to achieve those, im not sure about that.

we'll see.


hopefully 2009 will become a better year for me with lots of opportunity and love.


happy new year y'all. and salam muharam.




** cr kerja baru lebih susah dr cr scandal baru.