wut a day!
i went for an IQ Test and Personality Survey @ MAERSK, Glenmarie... i did pretty "good"...i felt so stupid and i was very nervous as we had to answer 50 questions in 12 minutes...the questions were not that difficult [ye ker? ] but tricky. So if you were me, who get nervous easily, you'll surely did terrible, as i did. Test tu ade 2 set; each set ade 50 questions and we have to answer it in 12 minutes each test. Saiko! I did jeling2 jwpn Iramok, hehehe... that was my first experience and if i dont make it, its ok... there will always be next time, kan? but i did enjoy myself eventho sorg invigilator tu kerek... "igt i tak paham bhs omputih ker?" ade ke patut di kate betul ke nk amek set question english? sbb itu british english..apakah? rupa saya ni mcm org yg tak paham bhs omputih ker? but i dun really care... dlm hati saya "gi la mam"
after the tests, iramok and i went straight to MidV to watch "Enchanted". Me loike!!!!! itu merupakan cerita yg membuatkan aku gelak mcm org takde hala tuju...sgt enjoy..kira lepas tension la...cerita yg menyeronokkan..mungkin pada kami2 yg masih kanak2, cerita itu amat membahagiakan.. =P
flu yg aku hidapi masih membelenggu diriku ini...so b4 sampai rumah aku singgah farmasi di selayang and ingin membeli ubat sesema yg direkomen oleh iramok. malangnye harganya rm15 dan dlm wallet aku ade rm12 je..haha...tak cukup..malu seyh! nk pakai card kakak tuh kate tak leh, komputer jam katenye..tapi aku rasa dia tanak bg pakai sebb urusniaga tu rm15 je pon kan?..hahaha..tak penah dl sejarah hidup aku nk beli brg tak cukup duit...malunye!!!!!!!
i felt a bit dizzy rite now...so i better get goin...towmorw until sunday ill be going to Kem Belia kat Dusun Eco Resort as an urusetia ape ntah..so i'll update u guys later...
daaaaa~
1 comment:
nape tak tgk hitman?
ada bunuh2.. ada nampak baju nipis.. enchanted? nampak cam cite murahan jek.. cam cite org pakai lawa2 jek.. seyes ke lawak?
Post a Comment