Aku pun malas nk buat entry baru, so ini je la yang mampu aku buat dlm masa kedepressan aku ini.
Tajuk tag kali ini ialah “Tag dijawab Mengikut tajuk lagu!!
aku tak berapa nk paham kehendak benda alah ni...tapi aku layannnn je lah!
Q - Apa yang mak ko ckp bile dia menjerit?
A - Say it isn't so - Gareth Gates (dlm bhs melayu - owhh tidaakkk...)
Q - Bapak ko ketuk kepala ko, ape dia cakap?
A - I don't want to - Toni Braxton
Q - Kawan baik ko tumbuk lengan ko. Ape dia cakap!!
A - Shut up and Drive - Rihanna
Q - Musuh ko datang menghampiri ko. Ape dia cakap!!
A - Don't mess with my man - Nivea (ahaksss..)
Q - Ko jalan tengah2 malam, ape dia cakap? (aku pun tak paham sgt)
A - The Great Escape - Boys Like Girls
Q - Ko tgk binatang peliharaan ko. Ape ko ckp kat dia?
A - Nothing is gonna change my love for you - George Benson ( apakah? )
Q - Cikgu ko datang jumpe ko. Ape dia cakap!!
A - Kenapa - Shazzy feat. Lah
Ape lagu yang anda dengar bile anda…..
Q - Happy
A - Clumsy - Fergie
Q - Sad
A - Big Girls Don't Cry - Fergie
Q - Depressed
A - Given Up - Linkin Park
Q - In Love
A - Aku Chenta Padamu - Siti Nurhaliza
Q - Missing Someone
A - I'm Not Missing You - Stacy Orico ( denial, konon...)
Q - Having a bad day
A - Home - Chris Daughtry
Q - Trying to go to sleep
A - Izinkan - V.E
Q - Really really hyper
A - Wawasan Setia Pelajar - Lagu UiTM
Apa lagu yang dimainkan bila anda berada dalam situasi……
Q - Meraikan harijadi yang pertama
A - Momo No Hanabira - Otsuka Ai
Q - Keluar bersama GF/BG yang pertama
A - Falling in Love Again - Eagle Eye Cherry
Q - Ingin melamar seseorang
A - Now That I Found You - Mytown
Q - Nak Kawin
A - Alah Emak Kawenkan Aku - penyanyi nye aku tatau! hak hak hak
Q - Bile ko dapat anak pertama
A - My Baby You - Marc Anthony
sekarang dgn rasminya aku mengetag
1. IraRox
2. PjoyRox
3. Fernando Najeb
4. Palie yg terluka dijiwanye
sila jalankan tanggungjawab anda..kalu rajen. kalu malas..sukahati kome le..
ok?
tata~~
No comments:
Post a Comment