Sunday, September 28, 2008

been tagged!

oleh sebab aku bosan key-in data ni maka aku berkenan utk buat tag ni. aku telah di tagged oleh Aida Rohaida.

The rules : Link to your tagger and post these rules on your blog.
Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog


the 7 fact about myself

1) saya merupakan seorang trainer (bukan trainee ok?) di sebuah syarikat insurans tempatan terbesar. terletak di jalan dewan bahasa, bersebelahan restoren Tupai-Tupai. department aku ditingkat 15. naik lift sebelah kanan kalau dari pintu depan ok? kalau lift belah kiri dia tak singgah tingkat 15, dia terus ke tingkat berapa ntah. aku pun baru 2 kali lalu lift tu. itupun sbb dulu tatau dia tak pegi tingkat 15.

2) dah byk kali sy beritahu ni. tapi takpe. saya bgtau sekali lagi. saya sgt suka akan musician dan sportsman. to be more specific - Guitarist dan Pemain Bola Sepak (dulu aku suka skaters....) sapa2 yang rasa2 mau menambat hati aku, sila pastikan anda pandai salah 1 dr dua benda yang saya sebutkan tadi. hahaha...

3) saya dilahirkan dalam keluarga yang kecil. seorang emak yang bossy tapi memahami, sorang ayah yang sporting dan penyayang dan sedikit garang dan seorang adik lelaki yang romeo dan boleh diminta tolong lah....

4) saya ada kereta baru. nama dia milo. kenapa milo? saya suka minum milo dan suka peter petrelli yakni - milo ventigmilia.

5) saya tak pandai masak lauk pauk tapi saya suka masak pie dan cake.

6) saya suka pergi gym untuk tgk lelaki hensem (walaupun hakikatnya saya yakin bahawa mereka tidak straight.)

7) saya rasa saya mulai meyukai seseorang.





saya tidak mahu tag sapa2. sekian.

2 comments:

Anonymous said...

syaz: milo?? siapakah die?? adakah lebeh emsem dr frankie?? bila mau bawa sy bersiar2 di dlmnya??

Anonymous said...

syaz: itu kereta biasa..bukan vios anda..(adakah ini syazana aku? atau syazana uitm???)

bila saya lapang saya bwa anda bersiar2 ok?

---wawa