Saturday, June 6, 2009

frodo dia, sy precious

1.Ape perasaan anda sekarang?*rindu*

2.Saya nak makan?*meatballs kat IKEA*

3.Saya tak suka?*buat keje*

4.Impian saya?*mencapai impian*

5.Haiwan yg saya tak suka?*itik (jgn tanya knpa)*

6.Saya harapkan?*semua berakhir dgn sempurna dan baik*

7.Jika boleh putarkan mase?*saya tidak akan makan banyak*

8.Saya pada 10 tahun akan datang?*dah kahwen dgn anak2 yg comel, wanita berkerjaya yang cemerlang dan suami yg sgt syg pada saya*

9.Handphone saya adalah sebuah?*alat bantuan mengajar*

10.Saya pernah bercinta sebanyak?*sekali*

11.Saya suke pada?*kedamaian*

12.Kawan2 saya?*berkerjaya dan kesayangan saya*

13.Pernah dikhianati?*pernah kot?*

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?*khianati dia balik (hahaha..tipu)*

15.Senaraikan 6 org untuk di tag *aida*bulus*ngahaha*nina*liyana*tya*

1 comment:

Unknown said...

oh.. sayang.. knp tag nina???
nina dah tak main blog.. em...tag la kt facebook.. insyaAllah nina buat kt notes ;)