Semalam, aku balik lambat.
Lepak minum sembang dengan kawan jauh dan kawan dekat.
Maxis Gardens - Subway Midvalley - Cafe near Quality Hotel.
Seronok dengar lelaki meluahkan perasaan ketidakpuasan hati.
Mereka sangat kelakar.
Macam perempuan jugak.
siapa kata lelaki tak kecik hati sebab tak dapat coklat dari bos?
siapa kata lelaki tak kesah bos kata "you never listen...!"
siapa kata lelaki tak nak mengaku kesalahan?
siapa kata lelaki tak pernah fikir benda-benda kecil?
aku rasa kawan aku yang 2 ini sangat comel bila mereka meluahkan perasaan tak puas hati mereka sesama sendiri sambil mengaitkan situasi2 tersebut dengan football players.
sangat entertaining.
aku cuma gelak.
balik rumah, lalu rumah jiran.
senyum sendiri.
sebab anjing jiran sudah ada puppies.
sangat comel.
2 comments:
dan aku tak reti nak kata anjing atau anak anjing adalah comel.. tak boleh nak imagine..
gitew eh? hahaha
Post a Comment