hari ini merupakan hari mengubirakan untuk aku. kenapa? pertama tama kalinya, aku dapat RM100 dlm masa 4jam. apakah yg aku lakukan? tiada byk tenaga diperlukan melainkan menghabiskan masa selama 4 jam dan mengorbankan jiwa raga kesangapan mendegr 800 lagu dan pilih sama ada ianya mengumbiarakan atau sebaliknya. aku telah di ajak oleh kawan kelas ku untuk menyertai survey untuk HITZ fm dan FLY fm. 800 lagu dimainkan ..bukan the whole lagu, cuma dlm masa few seconds and we have to cirle whether lagu suka di dgr, tidak pernah di dgr, sgt suka, bosan atau no komen. so i have to tick utk 800 lagu! sgt sangap but at the end of the day, i got rm100! thx hid sbb ajak gue!!!
apa yg mengumbirakan lagi aku telah membelanjakan separuh dr wang tersebut untuk belanja parents and adik aku makan. its the greatest feeling! eventho itu hnya separuh and tak seberapa, when you spent it for your family, rasa sangat gembira dan bangga bila kita dapat memberi sesuatu pada family...
dan lebey menggembirakan adalah............
pasukan bola sepak kegemaran ku MANCHESTER UNITED telah mengalahkan LIVERPOOL; 1-0. harap2 arsenal dikalahkan oleh chelsea..tapi mcm tak mungkin jer... seri pun jadilah! hak hak... no offense eh supporter LIVERPOOL...
kesimpulannya, hari ini hari yang membahagiakan... terima kaseh CARLITO!
6 comments:
WHOAAA!! BESTNYE MOK!! XAJAK PON?? NK RM100! kne tick 1000songs pon aku snggop!
aku berpusing² di dalam blog..dan terlihat ade satu ayat yang menarik utnuk dikomen...
"harap2 arsenal dikalahkan oleh chelsea..tapi mcm tak mungkin jer... seri pun jadilah!"
oh, ayat yang merendahkan chelsea aku anggap...
heh...itu sebab main kat emirates stadium boleh la..takpe²..tunggu main kat stamford bridge nanti...
arghh..apsal ramai sangat yang fan MU ni haa!!!
@pjoy:sowie, aku pun hid yg ajak bcoz xckp sowang..ehe..nnt aku blanje sekerim,ok?
@zuriaf:bkn niat merendahkan, tapi..well..tgk result lah.. =P
apasal fan Moron Utd inip sangat ramai??!!! tidak!!!
semoga kau dapat keje ye..
ehem2..nak nyanyi kt cni leh? glory2 man utd! n the reds go marching on! on! on!...owhhh release tensi i.thanks!
Post a Comment